Okt 22
Nedelja
  • Kanček Ponudbe

    Parkirne ure                      
  • Kje nas najdete

  • Delovni Čas

    Delovni Čas

    Ponedeljek - Petek
    07.00 - 15.00

    Tel.: ++386 2 534 15 00
    Faks: ++386 2 534 15 01
  • Zanimivosti

    Vezava Diplomskih Nalog

    Pri nas dobite po ugodni ceni VEZAVO DIPLOMSKIH NALOG, cena 14,00 EUR/kos +DDV.

  • Kaj Ponujamo

    Kaj Ponujamo

    letak - dopis - blok - zloženka - etiketa - nalepka - obrazec - ovoj - mapa - vizitka - vstopnica - koledar - karta - knjiga - brošura - tabla - transparent - kartonček - škatla - embalaža - knjižica - kuverta - vrečka - cenik - vabilo - čestitka - revija - zbirka - bon...
     

Nasi izdelki

    

Nasi izdelki 2

                                     

 

 

Nasi izdelki 3

                                   

Nasi izdelki 4

              
Celostna podoba

Imate svojo Celostno Podobo?

Celostna podoba PODJETJA nudi jasen pregled vseh elementov celostne podobe, še posebej tistih, ki se nanašajo na osnovne elemente, kot so uporaba logotipa podjetja, barve, dimenzije in tipografija. Celostno podobo Vam lahko izdelamo po vaših željah, pri vsebini pa Vam predstavljamo primer celostne podobe.

Vsebina Celostne Podobe

V poglavjih, kjer so prikazani administrativni in drugi dokumenti, ki jih boste uporabljali pri komunikaciji, so priložene tudi skice z merami in z zahtevano tipografijo. Prav tako so priloženi barvni vzorci in zgoščenka s tipografijo, katera se uporablja.

Ker so elementi celostne podobe velikokrat prvi kontakt navzven, želimo, da se nova pravila celostne podobe dosledno upoštevajo.

Celostna podoba je glavni element izgradnje osebnosti podjetja in izraža vse standarde in vrednote podjetja.

Celostno podobo v osnovi sestavljajo logotip, barve in tipografija celostne podobe. Vendar pa je namen celostne podobe mnogo več kot samo uporaba teh elementov. Najboljši sistemi celostne podobe so vedno celoviti in skrbno sestavljeni programi, ki se izražajo skozi vse elemente, ki jih stranke, zaposleni in ostala javnost vidijo kot osnovo za izražanje njenih vtisov.

Odgovornost podjetja ni samo spremljanje in kontrola, temveč tudi dosledno spoštovanje pravil sistema celostne podobe.
Da bi bilo podjetje dobro razpoznavna, je zelo važno, da se ne spreminja njegovo celostno podobo. Velikokrat se pozabi, da mora biti uporaba celostne podobe podjetja cimbolj stalna in nespremenjena, ce se želi doseci cim boljša razpoznavnost in ugled. Logotip, barve in tipografija celostne podobe se ne smejo v nobenem primeru spreminjati. Vsak, ki uporablja celostno podobo mora biti seznanjen z njeno uporabo, lahko pa se obrne na odgovorno osebo v podjetju oziroma na izvajalca celostne podobe za potrebna dodatna navodila.

Celostna podoba vsebuje tudi zgoščenko na kateri se nahajajo vsi podatki in materiali za uporabo le te v (pdf) formatu. Barve se določajo v različnih barvnih paletah in sistemih, zato je tudi za to podrobno narejena sestava teh.

Pri ustvarjanju celostne podobe je cilj dosežen, da se podjetje predstavi kot prijazno, podjetje, ki je ljudem blizu.
Zavedati se je treba, da je najpomembnejši člen celostne podobe logotip in tipografija, ki sta skladna. V celostni podobi se mora videti odsev podjetja.

Dolžnost naročnika (podjetja) je, da preda že obstoječe materi-ale oziroma logotip, ki ostane nespremenjen, določili bomo velikosti, razmerja in sozvočili tipografijo. Naročnik lahko pred-loži temelj zgodovine podjetja, na katerega se lahko prav tako naslanja pri uspešni izvedbi celostne podobe. Obstaja tudi možnost za re-design logotipa prav na podlagi zgodovinskih smernic podjetja, seveda na željo naročnika. Celostni podobi se lahko dodajo tudi drugi elementi in materiali, vendar mora narocnik dodatno predstaviti potrebe in podatke za svoje želje. Prav tako lahko narocnik omeji predstavljeno celostno podobo in se v dogovoru kreirajo podatki in elementi, ki jih želi spremeniti ali dodati.

Celostno podobo sestavlja priročnik in zgoščenka z navodili, v katerem se nahaja vsebina, ki je omenjena na tej ponudbi. Naročnik prejme dva izvoda celostne podobe. Vsak dodatni komplet se lahko dodatno naroči in doplača. Priročnik in zgoščenka sta vizualno že opremljena z novo celostno podobo. Pogodbo o izdelavi celostne podobe se podpiše na podlagi ponudbe.

Želja za uspeh celostne podobe je dosledno spoštovanje in upoštevanje le te kot predvidevajo izvajalec oziroma oblikovalci.