


Ponedeljek - Petek
letak - dopis - blok - zloženka - etiketa - nalepka - obrazec - ovoj - mapa - vizitka - vstopnica - koledar - karta - knjiga - brošura - tabla - transparent - kartonček - škatla - embalaža - knjižica - kuverta - vrečka - cenik - vabilo - čestitka - revija - zbirka - bon...
Celostna podoba |
Imate svojo Celostno Podobo?Celostna podoba PODJETJA nudi jasen pregled vseh elementov celostne podobe, še posebej tistih, ki se nanašajo na osnovne elemente, kot so uporaba logotipa podjetja, barve, dimenzije in tipografija. Celostno podobo Vam lahko izdelamo po vaših željah, pri vsebini pa Vam predstavljamo primer celostne podobe. Vsebina Celostne PodobeV poglavjih, kjer so prikazani administrativni in drugi dokumenti, ki jih boste uporabljali pri komunikaciji, so priložene tudi skice z merami in z zahtevano tipografijo. Prav tako so priloženi barvni vzorci in zgoščenka s tipografijo, katera se uporablja. Ker so elementi celostne podobe velikokrat prvi kontakt navzven, želimo, da se nova pravila celostne podobe dosledno upoštevajo. Celostna podoba je glavni element izgradnje osebnosti podjetja in izraža vse standarde in vrednote podjetja. Celostno podobo v osnovi sestavljajo logotip, barve in tipografija celostne podobe. Vendar pa je namen celostne podobe mnogo več kot samo uporaba teh elementov. Najboljši sistemi celostne podobe so vedno celoviti in skrbno sestavljeni programi, ki se izražajo skozi vse elemente, ki jih stranke, zaposleni in ostala javnost vidijo kot osnovo za izražanje njenih vtisov. Odgovornost podjetja ni samo spremljanje in kontrola, temveč tudi dosledno spoštovanje pravil sistema celostne podobe. Celostna podoba vsebuje tudi zgoščenko na kateri se nahajajo vsi podatki in materiali za uporabo le te v (pdf) formatu. Barve se določajo v različnih barvnih paletah in sistemih, zato je tudi za to podrobno narejena sestava teh. Pri ustvarjanju celostne podobe je cilj dosežen, da se podjetje predstavi kot prijazno, podjetje, ki je ljudem blizu. Dolžnost naročnika (podjetja) je, da preda že obstoječe materi-ale oziroma logotip, ki ostane nespremenjen, določili bomo velikosti, razmerja in sozvočili tipografijo. Naročnik lahko pred-loži temelj zgodovine podjetja, na katerega se lahko prav tako naslanja pri uspešni izvedbi celostne podobe. Obstaja tudi možnost za re-design logotipa prav na podlagi zgodovinskih smernic podjetja, seveda na željo naročnika. Celostni podobi se lahko dodajo tudi drugi elementi in materiali, vendar mora narocnik dodatno predstaviti potrebe in podatke za svoje želje. Prav tako lahko narocnik omeji predstavljeno celostno podobo in se v dogovoru kreirajo podatki in elementi, ki jih želi spremeniti ali dodati. Celostno podobo sestavlja priročnik in zgoščenka z navodili, v katerem se nahaja vsebina, ki je omenjena na tej ponudbi. Naročnik prejme dva izvoda celostne podobe. Vsak dodatni komplet se lahko dodatno naroči in doplača. Priročnik in zgoščenka sta vizualno že opremljena z novo celostno podobo. Pogodbo o izdelavi celostne podobe se podpiše na podlagi ponudbe. Želja za uspeh celostne podobe je dosledno spoštovanje in upoštevanje le te kot predvidevajo izvajalec oziroma oblikovalci. |